Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

80 prosent av omsorgsdager tas ut av kvinner

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-11, 18:05   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80 prosent av omsorgsdager tas ut av kvinner

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er litt overrasket over at det er så mange som ikke melder det som "sykt-barn" dager fordi de kan jobbe hjemmefra. Det er vel ikke sannsynlig at man får gjort et fullt dagsverk hjemmefra når man har syke barn der?

.

Jeg melder fra om sykt barn selv om jeg ikke har undervisning og i teorien kan jobbe hjemmefra. Før i tiden, med to småttiser, fikk jeg jo gjort nada, Nå, hvis jeg bare har en syk elleveåring som ser på TV, kan jeg få gjort både det ene og det andre. Kanskje ikke et fullt dagsverk, men det gjør jeg jo ikke på jobb heller. :lærer:

Det siste var da en_ spøk_.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.