Hva er dette for en lyd?
Nå begynner jeg å lure på om jeg er sprø.
Da ungene skulle legge seg, tror det var rundt 2130, så kom de ned trappa og lurte på hva "lyden" var. Jeg skjønte ikke hva de snakket om, da jeg holdt på å tømme oppvaskmaskinen og ikke la merke til noe.
Så for en times tid siden, etter de var i seng, hørte jeg en lyd. Som fra en mobil, eller noe annet elektronisk. Bare ett-to sekunder og ikke noe ringetone fra våre mobiler så vidt jeg vet. Det var liksom ikke helt ringelyd heller. Mer en rar meldingstone. Jeg syntes lyden kom fra gangen, og jeg sitter i stua.
Nå nettopp var den der igjen, og jeg har sjekket gjennom jakker og alt i gangen uten å skjønne hvor det kom fra. Min mobil ligger på kjøkkenet til lading, eldste sin mobil er på rommet hennes i 2. etasje, og mellomste sin mobil vet jeg ikke hvor er. To DSer ligger ved meg, og den siste tror jeg ble glemt hos venninne i går.
Så nå sitter jeg her og skjønner ingen ting, og har sjekket alle lommer i ganger for dingebomser.
Jeg må finne det ut før jeg legger meg, for om jeg skal høre en lyd hver time blir jeg sprø!