Sv: Hva strikker du nå II?
Nå har jeg bare igjen å plukke masker og strikke rundt låret på den enkle ullbuksa til lillejenta, så den bør kunne presenteres med bilde i løpet av kvelden, før den slenges i ullkur og klargjøres til bruk.
Da er jeg på en måte litt tom for prosjekter, eller i alle fall for prosjekter jeg har garn til tror jeg, må sjekke i skuffen om jeg har noe jeg kan bruke til longies til lillejenta, det er faktsik mulig jeg har, men er usikker, tenker jo å bruke den som sperrelag den også, så det må være ren ull, ikke superwash, og litt tykkelse på det,så da spørs det om jeg har de fargene jeg vil, jeg skal grave litt og sjekke.
Men jeg har et bi-prosjekt, en plan, som går på å bruke rester eller sånn av babyull, og det har jeg (faktsik ganske mye, jeg kjøpte garn til "hentesettet" etter oppskrifta, de i butikken plukket frem til meg, men jeg har myyyye rester, en del upåbegynt også, det kunne jeg jo levert tilbake, jeg fikk beskjed om det, men det er mulig jeg heller bruker det til dette prosjektet. Nemlig babytepper (og evt luer og sokker) til neonatal avdeling på sykehuset.