Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sigma Brushes

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 10:34   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sigma Brushes

Yngstebarnet her i huset har en seriøs hung-up på makeup. Koster, applikatorer og børster er en del av dette

Hun vil nå bestille Sigma Brushes på grunn av gode kritikker rundt om i makeup-blogger og jeg lurer på hvordan kvaliteten på disse er.
Jeg ser at det er både kunstige, naturlige og blandinger på hårene i børstene, men finner ikke ut hvilke dyr de naturlige hårene kommer fra.
Jeg kan legge til at I.d børsten blir for tøffe for huden hennes, og at hun nå foretrekker Body Shop sine siden de er adskillig mykere.
Børsten jeg snakker om er disse :
http://www.sigmabeauty.com/Sigma_12_...le_p/ckc02.htm

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.