Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kampen om fødetilbud, akutt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 20:56   #16
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kampen om fødetilbud, akutt

Jeg vil ikke miste akuttilbudet og fødetilbudet på mitt lokalsykehus. Jeg er veldig fornøyd med det tilbudet de har der. Jeg har født alle mine tre barn der og har alltid følt meg trygg og godt ivaretatt der. Nå som jeg er kronisk kreftsyk så er jeg spesielt opptatt av å bevare lokalsykehusets akuttfunksjon. Det er trygghet for oss som bor her. Samtidig så vil jeg ha min kreftbehandling fra et større sykehus. Jeg har mer tillit til å få god kreftbehandling fra et stort sykehus enn fra et lite. Det er fordi store sykehus erfarer og min onkolog (kreftlege) har et fagmiljø der han kan diskutere behandlingen jeg får, noe jeg vet han gjør. Jeg vil si ja, takk begge deler. Lokalsykehusene har sine kvaliteter som storsykehusene ikke kan gi. Egentlig sier Mads Gilbert det fint her i denne kronikken, som jeg fant nå:

http://www.dagbladet.no/2010/12/28/k...else/14867487/

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
akutt, fødetilbud, lokalsykehus, senterpartiet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.