Sv: Bilutleie i Spania?
www.rentspain.com
Pkt 17. Der har vi kredittkort forsikring.
Pkt 21. Oppfatter jeg som uaktsom bruk.
Flyplassavgift på 63 Euro fant jeg ikke, men ser nå at det kan tilkomme.
Ellers
16. What´s included?
- Unlimited mileage.
- Third party insurance (CDW, TP & PAI).
- 24 hours Road Assistance.
- Airport charges and all local taxes.
17. Insurance cover
C.D.W – Collision Damage Waiver provides cover on the physical damage to the vehicle in the event of an accident by waiving the full responsibility of the vehicle down without having to pay any excess. This is included in your pre-paid rental rates. T.P.C.- Theft Protection Cover provides cover for the theft or attempted theft of the vehicle by waiving the full responsibility of the vehicle down. It doesn't include any damage to the undercarriage, wheels and/or tyres, inadequate refuelling, windows, traffic fines and loss of keys.
18. What´s not included ?
- Petrol: When you pick up your car it will be delivered with a FULL tank of fuel. Depending on the model supplied, the value of fuel may vary. Please return it as EMPTY as possible because there is no refund on unused fuel.
- Traffic fines.
- Extras (baby seats, additional drivers,...). First additional driver included; the rest ones have an extra-charge of 9€ per driver and rental period.
- SC or extra insurance: 4€ per day with a minimum charge of 20€ and a maximum of 60€ per rental. If not taken then a 300€ deposit/pre-authorisation will be held on the clients credit card. This will only be charged in the event of any accident/damage to the vehicle on return.
Og desverre, de har ikke kontor inne på flyplassen, men shuttelbuss. Jeg ble sliten av å lese alle betingelser i dag, ser ikke bort fra at jeg kan ha tatt feil.
I vårt tilfelle er det 605,- som skiller www.leiebilguiden.no og www.rentspain.no, siste dyrest.
Og som HI, jeg er skeptisk til avtalenes innhold. Og de byråene som formidler andre selskap sine biler, blir kritisert for å ikke levere. At bilen er en annen, eller booking ikke registrert. Fikk svar fra www.leiebilguiden.no som kunne fortelle at avtale med pris, får vi ved ankomst. Jeg vil ha alle betingelser nå.
Kjenner at Avis er et tastetrykk unna, med to småbarn på reise, har vi ikke krefter til feil og diskusjoner. Vi fikk virkelig god service på Sardinia i fjor. Vi kom et døgn for sent, og de kunne tatt 2,5 x leie, men gjorde det ikke.
Sist redigert av Lavender : 04-05-11 kl 20:42.
|