Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Veihjelp/bilberging

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-11, 22:32   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Veihjelp/bilberging

Jeg kjører rundt i en 12 år gammel bil. Jeg ser at det kanskje hadde vært smart å være medlem et eller annet sted slik at jeg kunne få hjelp om jeg plutselig står der med bil som ikke samarbeider. Bilen er stort sett grei, men en vet aldri.

Eksen har vært/er NAF medlem, så jeg er kjent med NAF. Jeg har trengt NAF en gang. Da ble jeg tauet til nærmest verksted, fikk den hjelpen jeg trengte og kjørte videre. Men jeg trenger ikke "Motor" eller NAF-bok, jeg ønsker bare veihjelp.

Kjører mest i Innlandet/Østlandet, men skal nordover i sommerferien da.

Anbefaling og erfaringer med Viking, Falken osv mottas med takk. Hvor får jeg best hjelp og mest for pengene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.