Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Langt hår på barn = jente?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 15:55   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Jeg syns det er så vanskelig, for folk har så såre tær på barnas kjønn. det er ikke mange dagene jeg fikk "blikket" av en annen mor for å ta feil. Barnet hadde blå-og gråstripet genser, jeans og sorte sko, og langt hår. Jeg sa han, og moren var oppgitt fordi jeg ikke hadde sett på håret. Så det kan slå andre veien også. jeg forsøker å se på helheten, men noen ganger er det vanskelig, og jeg syns ikke man skal ta det ille opp om noen bommer på kjønnet, det er ikke så lett å se. Jeg kan derimot tenke mitt når noen kaller rusket en søt liten gutt når hun sitter med blondekyse og rosa jakke i rosa vognpose, da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.