Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Macbook VS laptop pc?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-11, 21:56   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Macbook VS laptop pc?

Jada.. sa jeg aldri skulle ha noe teit iphone og fikk det i fjor høst og forguder den... snuser på ny pc til høst.. min 3 år gamle acer skranter veldig nå og jeg må hele tiden lagre bilder og skoleting på ekstern harddisk i frykt for at den skal klikke og miste alt.. det skjedde i fjor vinter og jeg mistet nesten alle bilder fra 2009 og masse viktige skoleting..

så nå vurderer jeg altså fornye meg når stipendet kommer i høst.. mamma skylder meg bursdaggave også og hun sier hun kan spytte i litt..

dere som har hatt begge deler.. hva sier dere?

Hva er bra med Mac som ikke man får på pc?
Er det noe negativt med mac i forhold til pc.

Jeg har disse behovene:

* Være lett og grei å ha med seg, men trenger ikke være noe lasertynne greier altså..
* jobbe raskt
* ha endel minne og plass. (den jeg har nå har 2gh minne og 4gb hardisk.. ?? eller noe sånn)

* Jeg laster ned litt filmer og serier, men ikke sånn kjempe masse.
* jeg spiller ingen spill
* jeg tar endel bilder

vel.. er det noe nødvendig med mac eller er det teit å bruke så mye penger på det? Jeg vil jo ikke bruke mer enn det ville koste meg å kjøpe en pc.. ca 5000, pga bursdagspenger da, men alikevel..

pluss og minus...?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.