Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 22:49   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Vel, i den grad jeg ble irritert over forseintkomming før i tiden har jeg blitt betydelig mye mer avslappet etter å ha bodd i Latin-Amerika i over et år. Der skal jeg innrømme at jeg reiv meg i håret mang en gang når folk kom for seint eller ikke kom i det hele tatt, eller når avreise på oppdrag ble utsatt i flere dager. Når folk da kommer et kvarter for seint her hjemme må jeg si at jeg tar det med betydelig større ro. Det som var dumt, var at jeg ble smittet selv og begynte å komme ofte for seint til avtaler etter det året, og det funket veldig dårlig her i Norge. Nå kommer jeg sjelden veldig mye for seint, og i så fall gir jeg beskjed. Stort sett lager jeg bare "12ish-avtaler" uansett - mange i min omgangskrets har babyer / små barn og kommer ofte litt seint, så det er greit med litt slækk på private avtaler. Til timer, møter, etc. er jeg presis eller for tidlig. Til private avtaler kommer jeg ikke for tidlig, og setter ikke pris på at andre gjør det heller - sminking og sånt pleier jo å utsettes til siste øyeblikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.