Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 21:34   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Denne så jeg i dag:

Jeg bryr meg ikke om hvor mye penger du tjener eller har, hvor du bor, hva du kjører, uansett om du er homo eller straight, fet eller tynn, høy eller kort, vakker eller gjennomsnittlig, rik eller fattig, hvem du omgås eller hvilken tro du har. Hvis du er min venn, er du min venn. Jeg aksepterer deg for den du er, og det er alt som teller. Hvis du føler det samme ... stjel denne statusen akkurat som jeg gjorde! :-)

Hvis du derimot er styggere enn snittet så er det over og ut.

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.