Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pass til barn og fullmakt/legitimasjon

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-11, 12:07   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Pass til barn og fullmakt/legitimasjon

Jeg vet at man må ha med legitimasjon/kopi fra den andre forelderen for å få pass til barn. Til vinteren skal jeg muligens ha med meg barna til USA, og to av de har pass som trolig går ut like før reisen. På politiets sider står det:

Sitat:

Gyldig legitimasjon eller offentlig bekreftet kopi av denne fra den andre forelderen

Jeg tviler på at jeg får låne med legitimajonen til far, siden vi kanskje ikke ser han den tida jeg søker. Men hvor kan han få "offentlig bekreftet kopi"?

Jeg vil helst kunne gi han "oppskriften" for å få dette til kjapt og greit når vi får kontakt med han, da kommunikasjonen er heller dårlig. Jeg får heller søke i god tid, enn å risikere at det bare blir tull. For nødpass går visst ikke til USA.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.