Sv: Båndtvang?
Opprinnelig lagt inn av mrc, her.
Mange kommuner har vel ofte utvidet båndtvang som gjør at det gjelder for enda flere måneder pga. en del dyr ute i skog etc.
Ja men der bor ikke jeg.
:edit:
Det er båndtvang her fra 1. april - 30 sept. Men jeg tolker det slik at vi kan gå langt inn i skogen slik jeg har tenkt og det skal være lovlig. Jakttrening, og langt unna folk..
I område av komumunen der husdyr har rett til å beita og faktisk beiter, og i område der vilt som skal beskyttast har sitt leveområde, skal hundar haldast i band eller forsvarleg innestengt eller inngjerda frå 1. april til og med 30. september.
a.
Hundar skal vidare haldast i band eller forsvarleg innestengd eller inngjerda heile året i parkar, på kyrkjegardar, grav- og urnelunder, på og ved skular, barnehagar og anlegg for leik og idrett, sport eller rekreasjon.
§2 Unntak fra bandtvangsreglane:
Bandtvangsreglane gjeld ikkje for
•1. Dressert bufehund når den vert brukt til å vakta storfe, sau, geit, fjørfe, hest eller vilt, under dette viltets egg, reir og bu.
•2. Hund i aktiv politi-, toll-, militær-, og redningsteneste eller hund under trening og prøving for slik teneste.
•3. Hund i aktiv bruk som ettersøkshund etter såra, skada eller sjukt vilt.
•4. Hund når den vert brukt i jakt, jakthundtrening og jaktprøver.
•5. Hund i dressurtrening og aktiv konkurrnse.
•6. Trente førarhundar i nærleiken av brukar.
Sist redigert av Daisy : 30-05-11 kl 12:41.
|