Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London-detaljer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-11, 14:40   #1
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

London-detaljer

Jeg og frøkna på fem skal til London tidlig på høsten og nå er billettene straks i boks. Noen spørsmål til dere som har vært der før:

Vi lander på Gatwick skal vel ta Gatwickekspressen inn i sentrum for å komme oss til hotellet. Er det noen fordel og bestille disse billettene på forhånd? Jeg har nemlig tenkt å bestille så mange av billettene til ulike attraksjoner som mulig og ser at man kan bestille til toget også, men er det noe vits? Eller kan man like gjerne kjøpe disse når man kommer dit. Tenkte å bestille ett oystercard og legge inn litt penger på til t-banen og sånn, men dette kan vi vel ikke bruke på toget?

Så til spørsmål nummer to: Jeg har satt av en dag til å gå på museum. Jeg tenkte først på "The science museum", men så kom jeg over "Natural history museum" og dette så jo også spennende ut. Jeg har vært innom nettsidene til museumene og legger merke til at de har ulike avdelinger og tenkte vi kunne kombinere disse to museumene siden de ligger vegg i vegg. Altså velge ut noen avdelinger fra begge? Er dette mulig eller blir det bare tull og vas? Hvis vi i tilfelle må velge ett av dem, hvilket bør jeg velge med tanke på femåringen?

Også det siste spørsmålet for nå. Jeg ser at man kan kjøpe "billetter" til Afternoon tea på Fortum and masons. Er det nødvendig, eller kan man gå innom hvis vi finner ut at vi har tid og lyst på lunsj akkurat der? Tenker på en vanlig hverdag.

Åj, som jeg gleder meg. Jeg har aldri vært på storbyferie, bare i sydenland!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.