Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Smerter kan skyldes drap i tidligere liv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 15:49   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere liv

Nå ser jeg at han mener angst kommer av voldtekt i middelalderen.
Jeg syns han bedriver en tvilsom sammenblanding av roller. Selv om han sier at han driver med det på fritiden, så vil jo dette ha innvirkning på hvordan han bedriver legepraksisen sin. Om han tror grunnen til st armen er vond er fordi den ble kappet av i en ridderturnering, så stopper han å lete etter årsaker der.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Man trenger ikke å være like teit som denne legen for å tro på reinkarnasjon altså ... *patetisk i godt selskap med store deler av verden*

Tror du virkelig på reinkarnasjon? Helt på ordentlig? På hvilken måte da? Jeg spør sv ren nysgjerrighet altså, ikke for å være frekk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.