Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg gammeldags tøy til gutt i butikk?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 12:18   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg gammeldags tøy til gutt i butikk?

Det skal være gammeldagse dager på skolen, og Hiawata trenger et antrekk. Vi er ikke typen til å bruke romantisk lin og busserullaktige skjorter til hverdags, så det er uaktuelt med noe som ser ut som det kommer fra forrige århundre.

Jeg tenkte mer sixpence, og en lys, rutete skjorte, evt. v-genser over (men det blir trolig alt for varmt), så får han være 40-tallsbarn i stedet.

Jeg har ikke tid til å bestille på nett, så det må finnes i en butikk i Oslo. Kan også nevne at han er lang, så det må være mulig å finne i 140.

Sist redigert av Tallulah : 06-06-11 kl 12:23.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.