Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Husmorferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 01:54   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Husmorferie

I morgen formiddag går jeg ombord i et fly på Værnes, og forhåpentligvis så lander jeg på Gardermoen etter en liten time i lufta. Her blir jeg plukket opp av en venninne, og etter noen timer hjemme hos henne så stikker vi inn til Oslo, og går ombord på Stena Saga. Husmødrene skal på cruise, tur-retur Frederikshavn

Jeg både gleder og gruer meg. Skal bli så fantastisk godt å komme seg bort en tur, og vi skal nye kvelden i morgen med god mat og drikke, og søndagen skal vi parkere i SPA-avdelingen ombord. Skal bli så godt!!

Men det er rart å reise bort alene. Har dårlig samvittighet overfor både mann og barn. Og ikke spør hvorfor... Barna skal til besteforeldrene, og mannen er på sitt eget lille cruise, ute i Nordsjøen

Dette er den tredje gangen jeg er borte fra heimen alene, siden vi ble foreldre. Og det er det over 13 år siden vi ble. Så jeg burde jo virkelig ha dårlig samvittighet, pga all denne fartingen jeg bedriver... *ironisk*

Men jeg har mannens støtte, og barna gleder seg til å besøke besteforeldrene, så jeg skal nok klare å senke skuldrene og bare nyte. En pils på flyet ned til Oslo i morgen vil nok gjøre susen

Åååh, dette skal bli herlig!!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.