Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 15:17   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!

Frustrasjonsposter, er det lov?

Jeg synes ofte det er så himla firkantet å ordne med flybilletter. Det hender jo det er en endring i reiseplanene, og jeg skjønner ikke hvorfor kundeservice ikke er en del av greia når det gjelder billettkjøpene. Det er så himla rigid.

Nå har jeg et blodferskt eksempel. Jeg har for noen uker siden kjøpt billetter til USA, med SAS. Jeg har kjøpt economy extra, fleksible billetter. Sjempefleksibelt. Jeg skal fly hjem fra New York, men ringte nå for å kjøpe en tilslutningsbillett, slik at jeg kan fly Boston - NY - Oslo. Dvs et ekstra hopp. Og det får jeg ikke lov til! Jeg kan kjøpe billetten separat, men da får jeg masse tull med å måtte sjekke inn bagasje på nytt, og om det ene flyet skulle være forsinket vil jeg ikke være "taken care of". Disse tingene er litt viktige fordi jeg reiser alene med barn. SAS sier da altså at jeg ikke kan endre dette i ettertid. Jeg måtte bestilt det slik med det samme. Hva er logikken i det? Mer penger til SAS, ingen endring av eksisterende flyseter. Ingen ulemper for dem. Så hvorfor ikke?

Jeg kan få lov til å kansellere billettene og kjøpe nye, men det kommer på 800 Euro. Jeg vurderer sterkt å kansellere flighten og fly med British Airways i stedet.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.