Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gøy ved svenskegrensa? Trenger tips.

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 13:08   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gøy ved svenskegrensa? Trenger tips.

Jadda, seint ute som alltid, og fullt gjennomtrekk i hodet som gjør nettleting og planlegging utrolig vanskelig. Derfor spør jeg dere.

Vi har en vag ide om å feriere i nærheten av Strømstad. Kanskje, kanskje ikke, kjører vi ned til Bornholm. Kanskje, kanskje ikke, tar vi med telt. Jeg ser for meg halvannen uke-ish.

Jeg ønsker meg tips til hyggelig steder der det er gøy for unga. Fine strender/lekeparker/etc. Og om vi skulle finne på å stoppe i Gøteborg - er det noe annet der enn Liseberg?

Hjelp en stakkars svett rosin med 4 hypre runger som vil på ferie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.