Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Legoland for småbarn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 21:14   #27
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Legoland for småbarn

Vi var i legoland for 2 år siden og både storebror på dengang 7 og lillebror på dengang 1,5 storkoste seg.

Mine tips:

* reserver rom på Hotel Legoland, som ligger ved & i parken. Koster litt, men det er bra kvalitet på ting, lekkert buffet, svømmehal rett ovenfor, Legotema i hele hotellet, og så er det godt å vite at man lige kan dra tilbake til rommet om man skulle ha glemt noe eller vi ta en lur. Skal bookes flere måneder i forveien. Den blir faktisk ikke så dyr når man booker parkbilletene samtidig, for da får man rabatt på dem.

* sørg for å være i parken så tidlig som mulig - den fyldes fort opp i løpet av dagen, og da vi var der ble den ved med å være fyldt opp helt til stengetid. Jeg ville nok heller satset på tidlig-sæson en neste gang.

Jeg syntes nå at Legoland var mye bedre enn Hunderfossen, færre ting som var ødelagt og stengt, og mye høyere kvalitet på maten (jeg husker nå især hotellets buffet).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no