Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 22:20   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg sender ikke nødvendigvis med barnet mitt kaker og godteri selv om jeg vet at andre gjør det, kos er heller ikke nødvendigvis det samme som sjokkis og gummigodt for oss. for meg er det spørsmål om både innhold og også mengde.

Man må selv gjøre hva man vil for sine barn, altså. Men siden HI spør, er det fair å også si at noen kanskje ikke vil like at barnet deres får kake på skolen uten varsel.

Selvsagt er det helt fair. Men dette er altså en dag der de fleste elevene får beskjed om at de kan ta med seg litt godteri og/eller brus, og da tenker jeg at de fleste sender med nettopp det. Jeg er veldig bevisst selv, men står det at eldste kan få ha med godteri på siste skoledag, så sender jeg med akkurat det, og hadde ikke flydd i taket om det vanket litt kake på aller siste skoledag heller. Det er en spesiell dag, synes jeg. Man avslutter et skoleår og ser frem til lang skoleferie. Men hver sin mening altså.
Nå er det jo også litt vanskelig med varsel i tilfeller som Fibis også da. Hun kan varsle læreren, men jeg synes det er litt overkill at læreren eller fibi skal ringe rundt til foreldre for å høre om en forelder eller to motsetter seg kake.

Men det er jo andre ting man kan ta med og. Pizzasnurrer, hvitløksrundstykker (det elsket de i barnehagen til eldste da jeg tok med til lunsj en gang), sunnere kaker osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.