Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Se hva jeg har kjøpt meg

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 21:48   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva jeg har kjøpt meg

Samsung Galaxy S2.

Det ble denne allikevel, da Telebutikken var utsolgt for iPhone, og Netcom.no ikke fikk den inn før om TRE uker! Jeg gadd ikke å vente, og spurte om de hadde denne inne og hva de syntes om den, hvis iPhone var bedre enn denne fikk jeg heller komme tilbake og kjøpe den når de fikk den inn.
Begge de som jobbet der sa at de aldri ville kjøpt iPhone fremfor denne, denne var helt fantastisk og den aller, aller beste på markedet nå. Regner med de er ærlige siden jeg skulle handle der uansett, og de ikke akkurat tjener noe på å anbefale meg en billigere telefon heller.

Gleder meg til å prøve den ut, den høster jo særdeles mye skryt overalt! Litt meningsløst med alle som kommer og forteller meg at nåå vil jeg bli såå skuffet, for iPhone er det beste i verden. Jeg skjønner virkelig ikke helt hvordan jeg skal bli skuffet, når jeg i to år har gått rundt med en telefon fra krigen, omtrent, og aldri har eid noe tilnærmet en smartphone, engang. Jeg blir litt oppgitt. Regner med min bror også kommer til å kritisere meg for valget, men det får nå bare være.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.