Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor stopper vi og spiser på vei til Kr.sand i sommer (E18)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 23:58   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor stopper vi og spiser på vei til Kr.sand i sommer (E18)?

For to år siden stoppet vi på et sted som var veldig ok til å være en slik veikrosak, men jeg er helt ute av stand til å huske hvor det var eller hva det het. Det var vel omtrent halveis (?) mellom Drammen og Kr.sand, men hva husker vel jeg?

Jeg husker at vi kjørte av fra veien og at stedet lå litt "vekk/bak" fra E18 (på høyre side sørover) og at de hadde en stor parkeringsplass og at det var bl.a en gravemaskin for barn utenfor, og muligens noen andre lekegreier. Jeg husker noen store vinduer, og kan ellers opplyse om at stedet hadde buffet med et et rimelig godt utvalg av retter.

Noen som vet hvor jeg har vært?

Jeg tar gjerne i mot andre tips også, da jeg håper å unngå steder som oser av frityrolje og ikke har et eneste sunt alternativ på menyen.

Vi reiser med en på 4 år og en på 9 år.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.