Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Får man tak i en superbillig beltestol noe sted?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 09:37   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får man tak i en superbillig beltestol noe sted?

Vi reiser til Italia snart. Da må vi ta taxi fra flyplassen til hotellet, og jeg har sjekket muligheter for barneseter. Vi kan få puter til begge barna og det er til nød greit til Storesøster, men Lillebror har nettopp fylt 4. Jeg er ikke så veldig klar for at han skal sitte bare på pute. Selv om det er snakk om to turer i ferien, til og fra flyplassen, ca 5 mil hver vei.
Så jeg lurer på om kanskje vi skulle kjøpt en superbillig beltestol og tatt med nedover, brukt begge veier og satt igjen der når vi drar hjem. Så vidt jeg vet får vi ta med barnesete uten ekstra kostnad på flyet (Norwegian), og selv om jeg normalt ikke sender barneseter så er jo alternativet at han sitter på pute.
Hvor får man kjøpt en billig-billig beltestol? Evt hva ville dere gjort?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.