Sv: Hjelp meg å takle fri
Ok - her er min status:
Vindusvask - 2 ganger i året ca. Mannens jobb.
Støvtørking inni skaper - Eh...? Nei. Ikke vært gjort siden vi flyttet hit for 5 år siden. Skulle jeg det?
Hagearbeid - Jeg prøver å holde et par bed ryddige i front av huset. Dette for at naboene ikke skal få mark. Og mannen klipper gresset før man må frem med ljåen.
Ta seg av planter innendørs (i det minste gi dem vann) Det er en grunn til at det ikke er inneplanter i dette huset.
Holde orden i "hva befinner seg i kottene mon tro?" - eh nei. Men dette er denne sommerens prosjekt, vi begynner å tenke på flytting til større bolig.
Reparere ødelagte klær (det er jo bare EN søm....) - Ja, dette får jeg til.
Sortere alt av klær som er for smått - Nei. Dvs for små klær går til fretex.
Trening, mosjon eller et eller annet godt for kroppen - helst MED barna og ute i vill norsk natur. Tja. Dette gjør vi jo litt av faktisk. Fordi vi liker det og synes det er viktig. Da får det heller være at huset støver ned.
Holde orden på oppskrifter - Nei.
Lage sunn økologisk hjemmelaget mat, uten tilsetningstoffer, og selvsagt servere med et smil! Prøver, prøver. Jeg er dog ikke opptatt av den økologiske biten, men lager fra grunnen når jeg kan.
(dette blir jo bare mer og mer latterlig etter som jeg lister opp.... )
Rydde i gamle papirer, slik at jeg får plass til alt det andre rotet som ikke har en plass. *kremt* nei.
Lage hjemmelagede julegaver, med omtanke og kjærlighet for hver og en .... (say no more) Hehe... joda. Jeg gjør litt av dette. Men det er fordi jeg liker det, ikke fordi jeg må.
Lage nye putetrekk til sofaputene. Burde gjort. Men de selger sånt også.
Støpe egne lys (neida, jeg tuller )