Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkel til 4-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 13:23   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sykkel til 4-åring?

Lillestorebror skal få tohjulssykkel, men jeg er sånn i tvil om hvilken størrelse han skal ha.

Jeg husker ikke hvor høy han er, men han bruker str 98 i bukser. Større enn det blir altfor langt. En 12'' vil passe nå, men det er jo greit å ha en sykkel litt lenger enn én sommer. Vi har en 16'' etter Storebror, som han har prøvesittet. Den er litt for høy for ham, han rekker ikke ned til gulvet. Men på en annen side så skal han jo ha støttehjul i begynnelsen.

Egentlig har jeg mest lyst til å kjøpe en ny sykkel til ham, fordi Toys'r' us har Lynet McQueen-sykkel i str 12'' og 14'', men det er jo ikke noe vits i dersom han kan bruke 16''. ...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.