Sv: Hvor ble sommeren av?
Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.
Jeg har vært i Osloområdet på ferie de siste årene. Uten unntak, så har jeg de gangene det ikke har vært strålende sol fått kommentarer på at jeg jo ikke akkurat har vært heldig med været. Selv har jeg vært strålende fornøyd, lite regn og rundt 20 grader er perfekt for meg, jeg trenger ikke strålende sol for å være fornøyd.
Samme her. Det kommer an på hva man er vant til, eller hva man forventer. Jeg synes normal søringsommer er storveis, selv om søringene syter. 
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Ja, og det er jo håpløst! Det er jo ikke ordentlig sommer. Ikke kan man gå på stranda, ikke kan man gå i fornøyelsesparker i tilfelle regnet pøser ned (her stenger de jo enkelte attraksjoner i regnvær) osv. Hadde det i det minste ikke regnet på en dag eller to, så skulle jeg vært (litt mer) fornøyd, men himmelen åpner seg jo flere ganger daglig! Jeg er så ubegripelig misunnelig på de som bor i svært varme land, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg ikke bodd i Norge.
Jeg vet det ikke nytter å klage, men jeg må bare allikevel. 
Herregud, så lenge det ikke hagler, og graderstokken viser tosifra, så er det sommer!
|