Apparater til hjemmetrening
Jeg trenger å begynne å trene. Kan ikke sitte på ræva konstant med unnskyldning om at jeg ikke kan ta meg råd til å melde meg inn på treningsstudio kun for å trene onsdager og annenhver helg. Det er da jeg har barnefri. Jeg kan selvsagt ta jenta med på barnepass på treningsstudioet, men jeg synes vi har for liten tid sammen om dagene til at jeg skal bruke tiden vår sammen til å trene.
Såh, nå leker jeg med tanken på å kjøpe meg et treningsapparat for å ha her hjemme for kondisjonstrening. Ser på trimsykler og eliptiske maskiner, men har jo ikke peiling på hva som egentlig lønner seg. De koster jo ikke akkurat en femtilapp disse maskinene, men finnes det kanskje rimeligere produkter som kan være like greie som de dyre for en nybegynner? (Eller er det verdt det å legge litt penger i det?) Ja, jeg må si jeg er det. Det er flere år siden jeg trente noe særlig nå. her er det kun rokkeringen som får seg noen runder en kveld innimellom. 
Noen som har noen anbefalinger, eller har lyst til å synse litt om hva jeg burde vurdere å anskaffe?
Jeg veier ikke for mye, men ønsker å komme i bedre form og få en anelse mer trent mage.
|