Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?
Det er stadig noen i min familie som gjør hyggelige og uventede ting for meg. Mamma feks. droppet hyttehelga fordi hun ville ikke at jeg skulle være "alene" i byen med to små unger ifall jeg fikk ett migreneanfall. Når sant skal sies så er hun en av de mest fantastiske menneskene på jord.
Mannen var ute å hentet pizza mens jeg ryddet i boden. Han var også innom butikken og handlet det meste han vet jeg setter pris på en fredagskveld når jeg er alene. Der iblant en iskaffe jeg ikke har smakt før, for sikkerhetsskyld kjøpte han også den jeg liker veldig godt, ifall jeg ikke likte den andre.
Brødrene mine stikker stadig innom for å leke med jentene. De er 19 og 23 år og avsetter gjerne tid til å underholde niesene sine så jeg får litt pusterom.
Og for ikke glemme en av naboene våre. Han ene er egentlig en raring som kan virke litt streng og som vi ikke har så mye kontakt med, han ga jentene våre 100 kr når vi skulle reise på ferie!
Og en annen nabo som kom innom med 2 pakker migrenemedisin etter hun hadde vært i usa.

|