Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilke bøker har du fremme?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 09:59   #21
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker har du fremme?

Det eneste som er pakket vekk er gamle pensumbøker. Har noe historiepensum fremme, fordi det kan være interessant som oppslagsbøker, i tillegg til nyere faglitteratur fra etterutdanning, fordi det er bøker vi faktisk av og til trenger. I tillegg pakker vi vekk barnebøker etterhvert som jentene vokser fra dem, så vi har en del kasser med barnebøker på loftet.

Vi er heldige nok til å ha en bokhyllevegg. Jeg telte nå og det er åtte hyller ganger tre. Der står det stort sett skjønnlitteratur, og de står dobbelt for å få plass til mer. I spisestuen har vi en bokhylle. Der står kokebøker og pensumlitteratur. På vårt soverom har vi en bokhylle, der står det stort sett biblioteksbøker, en del veldig lett litteratur og de siste bøkene jeg har kjøpt/lest, fordi jeg ikke har fått ryddet dem inn i stuen ennå. På jentenes rom står en stor stappfull bokhylle. På gjesterommet står tre bokhyller med tegneserier.

Jeg kjøper mer bøker nå enn jeg gjorde tidligere, simpelthen fordi jeg har mer mulighet til å ta meg råd til det. Tidligere kjøpte jeg utelukkende bøker brukt, eller på salg, nå hender det at jeg tar et raid på Amazon. Men jeg låner også masse bøker på biblioteket. Jeg hadde simpelthen aldri klart å få plass til alle bøkene ellers.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.