Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 13:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville du brukt 3 barnefrie feriedager til om du kunne velge helt selv?

Jeg har ferie og barnefri og vil utnytte det best mulig.

I dag og tirsdag er planlagt, og uansett hva jeg velger å gjøre må jeg være tilbake her hjemme på fredagskveld.

Jeg har penger, og jeg har mulighet for å bare være meg eller være sammen med mannen. Og det er egentlig det samme for alle om jeg velger aleneplaner eller sammenplaner. Når jeg skriver at jeg har penger, betyr ikke det at jeg ideelt sett burde bruke dem.

Skal jeg leve på kafe med bok i tre dager? Skal jeg fly et sted? Haike?
Finne meg en tredagerselsker? Mulighetene er enorme!

Hva ville dere brukt 3 dager til, om dere kunne velge helt selv? (Sove er ikke et alternativ. Jeg driver ikke med slikt.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.