Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen Gran Canaria-kjennere her?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 14:11   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Noen Gran Canaria-kjennere her?

Jeg har aldri vært på Gran Canaria før, og sitter og planlegger en uke til vinteren. To voksne med sans for komfort og et snev av charterskrekk, en seksåring som har et stort sosialt behov, samt tvillinger på ett år. Jadda.
Så langt har jeg på egenhånd kommet fram til følgende: Bahia Feliz ser i overkant intenst ut. Meloneras ser perfekt ut for oss voksne, men kanskje litt kjedelig for snuppa? Føler meg litt kjip om jeg snyter henne for bamseklubber og sånt. Og der finner jeg ikke hotell som har leilighet som rommer oss alle.
Innspill til hva som er det perfekte hotellet/stedet for oss mottas med takk!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.