Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familieferie i England - tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-11, 22:16   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Familieferie i England - tips?

Jeg har lyst til å prøve å få til en tur til England med ungene neste sommer. Jeg ser for meg en ukes tid til sammen; et par-tre dager i London og resten av tida i et feriehus el.l. Selv har jeg egentlig bare vært i London samt en tur i nærheten av Manchester - alt uten barn - så jeg vet ikke helt hvor det er fint å reise med unger. De vil være nesten 11 neste sommer, og vi er nok avhengige av at det er litt å "finne på" i området der vi skal være hvis det skal være hyggelig for alle parter. Lange dager med lite som skjer annet enn vandring langs stranda (for ikke å snakke om bading på stranda; skrekk og gru) og sånt er ikke helt det som gir fine dager for oss ... I tillegg er budsjett et issue.

Noen som har konkrete tips til områder der det er mye artig å finne på med halvstore unger og som er greit tilgjengelige fra London?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.