Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 16:30   #1
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skal jeg ha med som sier noe om Trøndelag/Norge?

Jeg skal til Malta neste uke på kurs. Kun jeg, uten mann og barn. Dette er et lærerkurs for europeiske lærere om hvordan bruke IKT pedagogisk mm. Vi har alle fått i oppgave å ta med noe fra vår region/by/land som sier noe om oss. Dette for å lære hverandre å kjenne bedre, de ulike kulturene osv. Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ha med. Turistbok om Norge er ikke aktuelt tenker jeg. Jeg har tenkt på ullgenser/fleece. Mat går an, men det er vanskelig å ta med uten at det skal begynne å lukte eller bli dårlig. I tillegg så er jeg født og oppvokst i Oslo, men har bodd i Trondheim ganske så lenge, samt gift med en nordlenning. Derfor synes jeg det er vanskelig å kun ta med noe fra Trondheim/Oslo osv.

Er det noen som har noen gode ideer?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.