Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

ipad vs macbook?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 17:30   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ipad vs macbook?

Nå er det like før det ramler inn endel lånekassen penger her. pc'en min fra 2009 synger på siste verset nå og jeg vil invistere i en ny nå i høst. Den funker som hjemme-pc, men tåler ikke lenger å bli fraktet så mye.. dessuten er den tung.. Prøvde en stund mini-pc men det tilfredstilte ikke... dessuten elsker jeg bare iphonen min.
Går det ann å legge ting man skriver på ipad over på en pc/word.

Mine behov er en pc/nettbrett til å ha med på skolen, skrive notater fra forelesninger, oppgaveskriving, ha litt bilder på, surfing, osv.
Nedlastninger av evt musikk, film osv har jeg på hjemme pc.

Kan man klare seg med en ipad? Macbook er litt for dyrt for meg akkurat nå og jeg ser at jeg kan få studentrabatt på apple, da blir ikke ipad så dyrt...

Ser de selger tastatur til ipad. noen som har prøvd dette?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.