Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Returnere vare til lookfantastic.com - mye styr?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-11, 18:00   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Returnere vare til lookfantastic.com - mye styr?

Jeg har bestilt shampo til minstemor pga hennes sarte hodebunn (mye flass/belegg).

Jeg bestilte denne fra KMS, men fikk denne. Stusset litt da jeg åpnet esken, og fikk det bekreftet både av mailen jeg fikk ved bestilling og arket som fulgte med.

Jeg ønsket noe som var bra for min frøken, men hun trenger i grunn ikke noe som renser håret, for hun bruker ikke stylingsproduktet.

Så, what to do? Begynne returneringsprossessen eller prøve å selge den videre? Eller bruke den?
Kan jeg bruke den tro? Nå bruker jeg en som gir fuktighet til håret, og det gjør kanskje ikke denne?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no