Sv: Filmer sett i 2011
1. 1/1: Import Eksport TV-opptak. Norsk-pakistansk komedie. Den var faktisk ganske så fornøyelig.
2. 3/1: Død snø. TV. Akkurat like dårlig og kvalm som jeg trodde den skulle være. Jeg orket ikke å følge med hele tiden, mannen vred seg av latter. 
3. 7/1: Inglorious Basterds. DVD. Veldig bra. En litt morsom vinkling på krigen. Jeg liker Brad Pitt altså! 
4. 8/1: Vegas. DVD. Norsk film om tre barn/ungdoms skjebner. Den traff godt, det er mange tragiske skjebner der ute. 
5. 22/1: I love you, Phillip Morris. DVD. Småmorsom tidtrøyte, men ikke helt som jeg forventet meg.
6. 29/1: Knight and day. DVD. Spennende og morsom. Ålreit lørdagsunderholdning.
7. 26/2: To på rømmen. Kino. Morsom og passe spennende for både mor, Storebror og Mellomsøster.
8. 2/4: The proposal. DVD. Forutsigbar romantisk komedie, men koselig allikevel.
9. 2/4: Inception. DVD. Hmmmm. Jeg fulgte ikke godt nok med fra begynnelsen og burde kanskje sett den en gang til?
10. 8/4: Narnia: Løven, heksen og klesskapet. TV-opptak. Har sett den før og likte den, så den sammen med niåringen i dag, han ble hektet hvertfall.
11. 3/5: The Bounty hunter DVD. Ingen suksess, verken som action eller komedie. Boring!
12. 24/6: It's complicated. DVD. Morsom komedie, og spesielt litt morsomt å se den på bryllupsdagen vår.
13. 25/6: Hangover 2. Kino. Hysterisk morsom, men allikevel ikke så morsom som nr 1.
14. Sicko. TV-opptak. Interessant å se forkjellene på velferdssystemene verden over.
15. The devil wears Prada. TV-opptak. Rydder på Harddisken på Get-boksen, denne var faktisk bedre enn jeg hadde forventet.
16. Sweet november. TV-opptak. Søt film, litt morsom og litt trist.
17. Due Date. DVD. Morsom, men ikke så morsom som jeg hadde hørt av venner.
18. Little Fockers. DVD. Nok en bra film i "serien", jeg lo høyt mange ganger.
19-25. Varg Veum 1-7 DVD. Har sett hele serien på DVD nå i ferien, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett disse før nå!
26. Trøbbel i paradiset (Couples retreat) DVD. Tidvis morsom, men ikke en film jeg kommer til å huske særlig lenge.
27. Varg Veum - Svarte får DVD. Bra film, men jeg klarer ikke helt å se Aqua-Lene som seriøs skuespiller.
28. Varg Veum - Dødens Drabanter DVD. Nok en god film i serien. Nå må jeg bare vente på de neste som kommer på kino 2011/2012.
29. Duplicity DVD. Hoppet mye fram og tilbake og ble litt innviklet til tider så jeg mistet tråden. Ikke særlig bra!