Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2011

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 01:33   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. 1/1: Import Eksport TV-opptak. Norsk-pakistansk komedie. Den var faktisk ganske så fornøyelig.
2. 3/1: Død snø. TV. Akkurat like dårlig og kvalm som jeg trodde den skulle være. Jeg orket ikke å følge med hele tiden, mannen vred seg av latter.
3. 7/1: Inglorious Basterds. DVD. Veldig bra. En litt morsom vinkling på krigen. Jeg liker Brad Pitt altså!
4. 8/1: Vegas. DVD. Norsk film om tre barn/ungdoms skjebner. Den traff godt, det er mange tragiske skjebner der ute.

5. 22/1: I love you, Phillip Morris. DVD. Småmorsom tidtrøyte, men ikke helt som jeg forventet meg.
6. 29/1: Knight and day. DVD. Spennende og morsom. Ålreit lørdagsunderholdning.
7. 26/2: To på rømmen. Kino. Morsom og passe spennende for både mor, Storebror og Mellomsøster.

8. 2/4: The proposal. DVD. Forutsigbar romantisk komedie, men koselig allikevel.
9. 2/4: Inception. DVD. Hmmmm. Jeg fulgte ikke godt nok med fra begynnelsen og burde kanskje sett den en gang til?
10. 8/4: Narnia: Løven, heksen og klesskapet. TV-opptak. Har sett den før og likte den, så den sammen med niåringen i dag, han ble hektet hvertfall.
11. 3/5: The Bounty hunter DVD. Ingen suksess, verken som action eller komedie. Boring!
12. 24/6: It's complicated. DVD. Morsom komedie, og spesielt litt morsomt å se den på bryllupsdagen vår.
13. 25/6: Hangover 2. Kino. Hysterisk morsom, men allikevel ikke så morsom som nr 1.
14. Sicko. TV-opptak. Interessant å se forkjellene på velferdssystemene verden over.
15. The devil wears Prada. TV-opptak. Rydder på Harddisken på Get-boksen, denne var faktisk bedre enn jeg hadde forventet.
16. Sweet november. TV-opptak. Søt film, litt morsom og litt trist.
17. Due Date. DVD. Morsom, men ikke så morsom som jeg hadde hørt av venner.
18. Little Fockers. DVD. Nok en bra film i "serien", jeg lo høyt mange ganger.
19-25. Varg Veum 1-7 DVD. Har sett hele serien på DVD nå i ferien, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett disse før nå!
26. Trøbbel i paradiset (Couples retreat) DVD. Tidvis morsom, men ikke en film jeg kommer til å huske særlig lenge.
27. Varg Veum - Svarte får DVD. Bra film, men jeg klarer ikke helt å se Aqua-Lene som seriøs skuespiller.
28. Varg Veum - Dødens Drabanter DVD. Nok en god film i serien. Nå må jeg bare vente på de neste som kommer på kino 2011/2012.

29. Duplicity DVD. Hoppet mye fram og tilbake og ble litt innviklet til tider så jeg mistet tråden. Ikke særlig bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.