Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Food swaps - syns du det høres interessant ut?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 10:46   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Food swaps - syns du det høres interessant ut?

Jeg ser at flere av mine amerikanske venninner har begynt med såkalte food swaps, og lurer på å invitere til noe slikt her også.

Kort fortalt så går det ut på at du tar med noe du har laget selv, og som du kan tenke deg å bytte i noe annet. Det kan være hjemmelaget brød, kake, syltetøy, egg fra egne høner, squash fra kjøkkenhagen, suppe osv. Poenget er at det skal være hjemmelaget. Noen har jeg sett gjør det med bare supper.

Alle varene blir plassert på et bord, og får en lapp på seg. Ale gjestene kan dermed skrive sin interesse på det de kunne tenke seg, og hva de har å bytte i. Etter litt hyggelig samvær så bytter man, og har man flere interessenter så står man fritt til å velge den man syns gi det beste byttet.

Hadde du likt å bli invitert med på noe slikt, eller virker det for strebersk?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.