Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Dekker bilforsikring uhell som "oops traff et stort hull og ødela bremsene"?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 10:50   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dekker bilforsikring uhell som "oops traff et stort hull og ødela bremsene"?

Ikke at jeg er sikker på at jeg har ødelagt dem da, men det lyser i ABS-varsellampen, stabiliseringsvarsellampen, og hovedbremsevarsellampen

Jeg kjørte så det smalt i hele bilen i et hull i asfalten som ikke syntes, men det begynte ikke å lyse med én gang. Det var ikke før jeg skulle ut å kjøre igjen at jeg så lysene.

Jeg tror veihjelpen til NAF dekker transport til verksted, jeg har også veihjelp gjennom forsikringen så får se.
Men selve reparasjonen?

Jeg har fullkasko i gjensidige, dekker "annen ytre skade" står det på nett. Og jeg har ikke papirene her, så har ikke fått lest men er utålmodig etter å finne ut av det. Og ja, jeg skal selvsagt ringe å spørre.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.