Sv: Forbanna debattanter
Jeg kunne sikkert kommet med en haug med sitater fra venstresiden som har fått meg til å , men jeg må innrømme at jeg ikke går og husker på sånne ting, men jeg skal forsøke å skrive det ned. En ting som jeg husker var kompisen vår, som er rimelig rød, som da altså infullt alvor mener at ingen i Norge bør tjene mer enn 500 000 kr, og at man bør skattes slik at det er det man sitter igjen med. Jeg synes i grunnen det er like på tryne galt og urealistisk og samfunnsskadelig som å mene at man bør stenge grensene for alle som ikke er blonde og blåøyde og Gode Kristne. Og da forutsetter jeg at ingen av de som mener dette har planer om å bli voldelige for å oppnå målet sitt, jeg tenker bare på meningene i seg selv.
Og jeg må ærlig innrømme at jeg sliter veldig med å forstå at man kan stemme på et parti som feks Rød, om de er for væpna revolusjon eller ikke - det samfunnet de forfekter er det jo ganske mange eksempler på at ikke fungerer. Og sånn som Norges Kommunistiske parti, som var på offentlig statsbesøk til Nord Korea. Men han som var leder der har nok sansen for ytterpunktene, nå er han jo muslim og kapitalist. 
Og så har man den hyggelige gjengen som har ødelagt SOS Rasisme. Det er definitivt mange mindre hyggelige folk på venstresiden også, uten at det rettferdiggjør idiotien på høyresiden.