Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarnklær vs klær fra Englebarn og Baansull

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 12:23   #1
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nøstebarnklær vs klær fra Englebarn og Baansull

Jeg har i over 10 år prøvd forskjellige typer ullklær til barna våre og Nøstebarn er av de med dårligst kvalitet. De krymper, nupper og blir skjeve i fasongen.

De har noen plagg som er uunværlige, det skal de ha. Blant annet ribbuksene og frottèpysjene. Men bodyer, trøyer og longs er etter min erfaring ikke bedre enn mye annet - kun frem til det må vaskes mer enn et par ganger. Og ja, jeg vasker etter anbefalingene.

En annen ting er at å selge Nøstebarnklær er noe av det enkleste mens klær som selges hos både Baansull og Englebarn er mye vanskeligere og ikke minst får man mye mindre igjen for. Selv om dette er klær med samme egenskaper som klær fra Nøstebarn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.