Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vitsekonkurranse

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 00:23   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vitsekonkurranse

Jeg får alltid høre at jeg har så dårlig humor, og jeg er fullstendig uenig. Derfor er det ekstra morsomt at mitt bidrag til Dent Oi sin vitsekonkurranse er et av tre som man kan stemme på denne uken synes jeg. Jeg vil selvfølgelig sanke masse stemmer, men mest av alt bevise at jeg ikke har så dårlig humor som enkelte skal ha det til, derfor håper jeg det er greit at jeg linker til konkurransen her? Jeg vil forøvrig ikke si hvilket bidrag som er mitt da, for da kan jeg ikke si at jeg har vunnet pga min gode humor. Skal jeg vinne så skal det være for at folk har likt mitt bidrag best. Så da håper jeg at dere stemmer på det dere syntes er best nemlig! Så skal jeg selvfølglig oppdatere dere om jeg vinner Dent Oi, eller en IPad2!

Og det er ny konkurransemulighet denne uken om det er flere som er sugne på å delta!

Stem på meg da dere! https://www.facebook.com/Dent.Oi.Pas...74788342538627

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.