Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?
Akkurat nå er jeg litt småforelsket. Flyttet fra et sted jeg trivdes veldig godt, og var veldig skeptisk til om jeg kom til å like meg her. Har bodd her i en uke i morgen, og det virker veldig lovende.
Dette er positive ting jeg har funnet så langt:
*Bor nærmt familie og venner, men ikke så nærmt at de ikke må kjøre for å komme til meg.
*Bor i blokk, så masse barn som jentene kan bli venner med, og litt tryggere fordi det er folk vegg i vegg med meg.
*Fantastisk mye skapplass!
*Bosscontainer i stedet for bosspann, nå er det slutt på å rasjonere på bosset og ha stappfullt bosspann en uke før tømming.
*Jeg er den eneste jeg kan se av alle her som har altan ut mot skogen, som ligger veldig skjermet til, samtidig som jeg har full utsikt mot lekeplassen
*Kiwi og Rema i gangavstand, hvor Kiwi har søndagsåpent til 21.
*Praktisk romløsning, god utnyttelse av plassen
..og ikke minst: jeg har flyttet inn her alene, denne leiligheten er det bare jeg (og barna) som bor i, og det føles trygt og godt å stå på egne ben. 
 -06
|