Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-11, 22:47   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?

Puh, det ble en lang overskrift

Jeg har en toåring, og en mann som ikke prioriterer flere sydenturer i år, ferie igjen, pæng på bok (som sikkert burde havna på sparekonto..), men ingen å reise sammen med.

Er ikke helt sikker på om jeg tørr å reise helt alene med henne så langt, og så lenge. Har opplevd å bli akutt matforgifta i syden før, og da var jeg overhodet ikke i stand til å ta vare på et barn. Andre ting kan sikkert skje også.

Det jeg lurer på er vel i grunnen om det finnes noen nettside eller noe for å hooke opp med andre i samme situasjon? Trenger ikke reisefølge/henge sammen hele tiden-følge, men noen andre som skal være på samme sted samtidig, så kan vi være litt sikkerhetsnett for hverandre.

Noen som vet om noe sånt?

Og noen som har erfaring med å reise til syden alene med små barn?

Takker og bukker for svar!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.