Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bortimot det verste i hele verden ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 10:04   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortimot det verste i hele verden ...

(når jeg er hjemme med syk lillegutt og vi skal se på barnetv også ramler fjernkontrollen bak den nokså store og tunge hjørnesofaen)

Også er sofaen for høy til at armen min rekker ned til gulvet og fjernkontrollen, etter at jeg endelig får dratt noen ynkelige cm fram, tung som den er. Også prøver jeg med et sammenrullet blad i hånda for å dytte den bortetter, men da setter selvfølgelig armen seg fast bak sofaen siden jeg selvsagt ikke trakk den nok fram. Også glipper jeg bladet og må virkelig jobbe for å få #$%$%& armen løs.

Også prøver jeg under den hersens sofaen. Som for det første er så lav at jeg kun får armen under, ingen del av overkroppen. Og så dyp at armen min selvsagt ikke når inn Og bladet, det har jeg jo ikke lengre, for det ligger jo også under sofaen

Lillegutt er også for stor til å nå inn. Og akkurat nå har jeg bare lyst på en rolig kopp kaffe, litt rolig barne-tv, og en rolig og avslappet syk gutt.
Istedet har jeg et halvt flytteprosjekt på hendene, og en lettere krakislk gutt som føler han går glipp av ALT han skulle se på, syk og stakkarslig som han er.

"#$"$%%&/
Mulig jeg må tusle bort på tv-boksen og finne noen knapper der istedet.

Sist redigert av m^2 : 02-09-11 kl 10:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.