Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 08:30   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ødelagt stuelampe. Hvordan reparere / hva kjøpe i stedet?!

Jeg har en sånn lampe ( i sølv) fra Bolia. Det beste jeg kan si om den er at den er pen-ish, utover det gir den helt elendig lys og ALLE over 175 som er på besøk hos meg klager over at de går rett i den, uansett hvordan jeg vrir og vender på den. (nå høres det ut som jeg har mye herrebesøk men det var ikke akkurat sånn ment )

Nå virker den ikke lengre, og jeg må vel da plukke den fra hverandre og se om jeg kan finne noen løse ledninger elns. Men hvis jeg ikke finner ut av den er den både tung og klønete å ta med seg, og hvor i all verden skal jeg ta den med meg for å få den reparert?? Og å ringe til en elektriker koster vel skjorta og hvertfall mer enn en ny lampe?

Såh, kanskje jeg rett og slett skal kjøpe ny.
Men hva i all verden _har_ folk? Den skal isåfall henge over stuebordet som står foran en vinkelsofa. Stålampe, vel... jeg tror jeg har lært leksa mi, så det blir en hengelampe ja. Eller er det kanskje ikke hengelampe jeg skal ha heller?
Stuebordet er midt mellom sofaen og tv-en, så kan ikke henge for lavt. Den bør gi godt lys, alternativt kan jeg vel kanskje først som sist krype til korset og sette opp en leselampe på veggen bak sofaen i tillegg. (jeg sitter aldri på enden så ståleselampe er null verdt).
Og spotlights i taket... urk?

Gode tips til taklampe som passer tas imot med takk. Hva som helst, jeg har ingen stil

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.