Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferievingling

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 10:56   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferievingling

Dessverre er det sånn at vi allerede nå må foreta en vurdering i forhold til neste års sommerferie. Vi har nemlig lovet ungene at Lollo&Bernie på skikkelig vis skal inn i vurderingen av neste års ferie. Skal vi reise på Sunwing Resort, så må man jo bestemme seg rimelig kjapt. I så fall lurer vi på om vi skal til vannlandet deres i Egypt. Jeg kjenner meg egentlig klar for litt mer spennende ferier enn Lollo&Bernie, men ungene vil elske det. Det vil være det siste året snuppa får være i barneklubben.

Men så har vi et par alternativer. Jeg ble skikkelig inspirert av Balanses Polen-tråd. Badeferie i Polen kan inkludere egen bil uten av vi må kjøre ekstremt langt for å komme frem. Men er man garantert fint sommervær i Polen?

Så har vi et dyrere alternativ: Hvis jeg forblir i jobben min, så får jeg reise til San Diego på konferanse i slutten av juli neste år. Da er det et alternativ å dra over med mann og barn og være der på ferie i 2 uker før konferansen. San Diego er kjempefint med både zoo, tivoli og ikke minst fantastiske strender. I tillegg er det bare 2 timers kjøring fra Los Angeles med Disneyland og alt mulig annet. Det er også svært nær Mexico slik at vi kunne reist en uke ned der. Den ferien kommer til å koste MYE, men vi kan klare å sette av penger til det. Men er ungene mine litt for små for en sånn ferie? De kommer neste sommer til å være 7,5 og snart 5 år.

Eller burde vi gjøre noe helt, helt annet?

Alle innspill er hjertelig velkommen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.