Ferievingling
Dessverre er det sånn at vi allerede nå må foreta en vurdering i forhold til neste års sommerferie. Vi har nemlig lovet ungene at Lollo&Bernie på skikkelig vis skal inn i vurderingen av neste års ferie. Skal vi reise på Sunwing Resort, så må man jo bestemme seg rimelig kjapt. I så fall lurer vi på om vi skal til vannlandet deres i Egypt. Jeg kjenner meg egentlig klar for litt mer spennende ferier enn Lollo&Bernie, men ungene vil elske det. Det vil være det siste året snuppa får være i barneklubben.
Men så har vi et par alternativer. Jeg ble skikkelig inspirert av Balanses Polen-tråd. Badeferie i Polen kan inkludere egen bil uten av vi må kjøre ekstremt langt for å komme frem. Men er man garantert fint sommervær i Polen?
Så har vi et dyrere alternativ: Hvis jeg forblir i jobben min, så får jeg reise til San Diego på konferanse i slutten av juli neste år. Da er det et alternativ å dra over med mann og barn og være der på ferie i 2 uker før konferansen. San Diego er kjempefint med både zoo, tivoli og ikke minst fantastiske strender. I tillegg er det bare 2 timers kjøring fra Los Angeles med Disneyland og alt mulig annet. Det er også svært nær Mexico slik at vi kunne reist en uke ned der. Den ferien kommer til å koste MYE, men vi kan klare å sette av penger til det. Men er ungene mine litt for små for en sånn ferie? De kommer neste sommer til å være 7,5 og snart 5 år.
Eller burde vi gjøre noe helt, helt annet?
Alle innspill er hjertelig velkommen.