Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 22:25   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Accessoirer til denne kjolen, hjelp anyone?

Jeg skal være forlover om to uker, og vil selvsagt ta meg best mulig ut denne dagen. Har funnet en isblå kjole jeg syns passer godt som forloverkjole - enkel, men likevel stilfull (se bilde under, dog med knappenåler da den er i butikken for tilpasning for øyeblikket).

Så var det dette med accessoirer, da. Som dere kanskje kan se foran på kjolen, er det en liten strasspenne. Ergo blir denne litt ledende for hva jeg kan ha til, syns jeg. Har kjøpt sølvsandaler med strasspynt på, og skal ha en liten og nett sølvveske. I ørene hadde jeg tenkt meg litt "dinglende" ørepynt, også med strass, men så kommer problemet. Har kjøpt to enkle en-rads strassarmbånd som jeg skal ha rundt det ene håndleddet, men i butikken advarte de meg litt, fordi slike armbånd gjerne har skarpe kanter og kan rive opp kjolestoffet (sateng). Er det noe annet jeg kan velge? Føler liksom jeg må ha noe mer enn kun ørepynt.. Alt jeg har kjøpt er rimelige greier på Glitter, da jeg ikke akkurat har flust av diamanter og hvitt gull å ta av i smykkeskrinet mitt. Noe rundt halsen utgår syns jeg, siden kjolen er en halterneck. Eller? Innspill mottas med stor takk!

*poff*

Sist redigert av MokkMokk : 13-09-11 kl 22:44. Årsak: fjernet bilde
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.