What to do?
Huff...vet ikke hva vi skal gjøre nå. For ikke så lenge siden så solgte vi huset våres fordi jeg ikke trivdes der og fordi det ikke var noen barn der.
Hussalget gikk ganske fort så vi hadde ikke funnet noe annet å kjøpe så vi leier nå et annet hus som ligger akkurat der jeg vil bo. Både jeg og ungene trives veldig godt her. Problemmet er at det nesten aldri er hus til salgs her og hvis de er tilsalgs så er de dyr. Og vi har ikke råd til det.
Nå så ligger det et ute for salg som virker greit men det ligger ikke her i området hvor vi bor nå.
Hvis vi skulle flyttet dit så måtte ungene skifte skole og egentlig barnehage. Og det har jeg egentlig ikke lyst til. Mellomste har ikke lyst å skifte skole.
Men flytter vi så har vi litt penger igjen etter forrige salg og det er jo greit.
Huset vi flytter da inn i er helt nytt og nøkkelferdig.
Problemmet er at jeg ikke vil flytte, men mannen og eldste vil. Er så redd jeg ikke skal trives der. Så får jeg så vondt inni meg at mellomste på bytte skole og minste barnehage. Trives egentlig veldig godt med den barnehagen. Har hatt barn der i 6 år så kjenner de liksom.
Men jeg tror det blir vanskelig å få kjøpt noe her i vår prisklasse.
Aner ikke hva jeg skal gjøre Hva ville dere gjort hvis dere var i vår situasjon?