Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 10:42   #11
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg er en grinebiter for tiden, ifølge et par venninner som har sendt meg melding om å publisere skonummer og antall minutter brukt på håret om morgenen. Hvordan dette skal fremme kreftsaken forstår jeg ikke. For de av oss som har sett en av våre nærmeste slite seg gjennom sykdommen, er en slik aksjon bare fjas, så jeg har satt meg fore å poste noe som gagner saken hver gang en idiotisk melding tikker inn hos meg, eller at noen av mine venner faller for fristelsen til å poste fjaset på veggen sin.

Her er gårdagens:
Jeg gidder ikke komme med "kryptiske" tall i statusoppdateringen og dermed tro at jeg støtter kampen mot brystkreft. Jeg deler heller linken til Rosa Sløyfeaksjonen, der finnes det både tlf man kan donere til, og kontonummer. Rosa Sløyfe

Og dagens:

Nok en tåpelig mail som ber meg om å publisere skostr og hvor mange minutter jeg bruker på håret - for å fremme kampen mot brystkreft? Neppe!
Jeg vil heller be alle mine kvinnelige FB-venner om å klikke seg inn på linken under for å lære hvordan man undersøker brystene sine selv, og ta seg god tid i dusjen i kveld. I denne sammenhengen er man seg selv nærmest, ta ansvar jenter!
http://www.rosasloyfe.no/undersoek-brystene-selv

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.